Obserwatorzy

TŁUMACZ

poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień mamy


Witam no w końcu mogę pokazać nad czym ostatnio pracowałam ,prezenty rozdane . A oto i one spójrzcie sami.
A jak to było że akurat takie.Długo się zastanawiałam co tu dać mamuśką kosze z kwiatami już były postanowiłam poszperać w sieci i trafiła na bloga pani ANNY KRUĆKO i wpadł mi w oko rowerek z kabla pewnie bym nie zaczołam nawet pracy gdyby nie to że na drugi dzień trafiłam na taki kabel w domu .No i się udały  nie było łatwo muszę przyznać ale obrałam sobie za cel je zrobić i zrobiłam . 
A świetne kursy pewnie już wiecie znajdziecie TUTAJ

a wam jak się podoba ?KOMENTARZE MILE WIDZIANE .


                  

2 komentarze:

  1. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń