Obserwatorzy

TŁUMACZ

środa, 20 sierpnia 2014

Morska sceneria

TAK się zastanawiam a morze spróbuj/? u jednej z koleżanek blogierek trafiłam na SZUFLADĘ  są tam świetne konkursy ,może i ja spróbuje swoich sił temat mi dopasował ponieważ zostałam poproszona o wykonanie  dekoracji w owym temacie no to do sedna wykonałam zwierzęta  do scenerii morskiej przygody .Oczywiście wykonanie wiklina papierowa to co mnie inspiruje najbardziej .A oto .......
Sceneria dla nurka i podwodna jak znalazł.......A oto banerek .....
PRÓBUJEMY A CO ......?

9 komentarzy:

  1. Kolorowa, pomysłowa sceneria:) Tyle różności wyplotłaś - rybki, koniki morskie, żółwik, i muszle!!! Świetna robota - gratuluję!
    Życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że trafiłaś do Szuflady i dziękuję za zgłoszenie pracy, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace! Bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i różnorodnie no i bardzo fajny pomysł na dekorację. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny pomysł i tak kolorowo :) Świetnie to sfotografowałaś - tło super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie kolorowa, wspaniełe prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe prace, bardzo dobrze radzisz sobie z nietypowymi kształtami, dla mnie to wciąż kłopot :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, Ala :)

    OdpowiedzUsuń